plans

hela morgonen har jag och mamma uträtt massa ärenden ihop, apoteket, ica, banken osv.
Så nu så sitter jag och lyssnar musik och kollar runt lite, är så himla glad att jag varit hemma nu dom här dagarna och fått vila ut mig, jag har somnat jätte tidigt varje dag, jag har umgåtts med mina vänner och min familj och jag har fått ett sånt jävla enormt stöd, och mer kommer jag behöva.

Idag ska jag bli upphämtad av min stora syster, vi ska åka till Alvas dagis och plocka upp henne sen ska lill skruttan få vacination spruta. Sen får vi se vad vi gör med dagen.

Nu ska jag återgå till att sjunga med i riktigt bra musik och kika på hotell, jag vill till thailand och jag tänker fan åka. Japp så vendela börja planera och tove du kan lika gärna stanna kvar där du är för annars får du bara vända för du ska med. Ja, så ah thailand planer!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0