tränings snack

Jag har inte tränat på så jävla länge att det är pinsamt och jag ska gå ner 6 kilo minst till sommaren, så idag är jag as taggad samtidigt som jag är så jävla nervös för hur det kommer gå, hur lite jag kommer orka köra.
Men jag får försöka ta i allt jag har och se hur länge jag orkar, har ju mina tjejer som får piska mig.

Nu är det träning som gäller, januari februari kommer bli 2 intensiva månader är tanken för då jobbar jag bara 50 % så det är perfekt för mig att köra stenhårt med träningen då.
Så nu blir det frukost, fruktsallad och vatten.

Funderar på om jag ska skriva ner matdagbok samt träning här i bloggen eller mer privat, ah jag vet ju inte ens vilka ni är som läser och vad ni vill läsa, hjälp till säg vad vill ni höra ska vi köra ett tränings maraton och peppa varandra?



Kommentarer
Sofie

Hej :) det finns en jätte bra app (ShapeUp) där man fyller i vad man väger och vad man vill gå ner. Sen fyller man i precis vad man äter och hur mycket kalorier man använt under dagen. Går även att fylla i träning så man får extra kalorier. Att gå ner mer än 1 kg i veckan är inte bra då kroppen då börjar ta av muskelmassan istället för fett. Jag har redan lyckats gå ner 4 kg. Lycka till. Kram

2012-01-31 @ 13:39:08
URL: http://http:


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0