stuck

åh jag fastnade liksom lite hos sofia, och hennes underbara fina dotter.
Jag smälter, jag kunde inte rå för det men jag var fast.

Vi pratade om allt och ingenting och hon är som hon alltid varit ett fantastisk stöd för mig, det spelar ingen roll om vi umgås varje dag en vecka eller en gång per år hon förstår mig alltid, hon får mig alltid att skratta och hon kommer alltid ge mig sitt stöd och att ha det i en vän är helt otroligt.

Nu har jag mamma och pappa ätit lunch och snart står det en lite tös på trappan och ropar, sen ska jag hämta upp amanda och sen ska vi senare bege oss till mamma nord och liam, så blir det tjejkväll!

hur ser eran lördag ut?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0