planering

Planera är ju inte direkt min starka sida men jag ska bli bättre, jag ska strukturera upp mig.
Så nu sitter jag och försöker göra en översikt på hur min vecka ser ut.

Måndag - Städa, Flytta ut det sista ut lägenheten, Träna
Tisdag - Träna, fika med louise belle och vendela, någon som vill joina?
onsdag -
Torsdag - Jobba
Fredag - Jobba, träffa två tjejer/kvinnor som varit ett otroligt stöd för mig över ett glas vin
Lördag - Power walk runt djurgården, sen utgång?
Söndag -

Vill hinna träffa Anna en sväng också, och Sofia ah onsdagen ser ju väldigt tom och ensam ut så ska slänga iväg ett sms och se hur deras schema ser ut. Sen måste jag förbi Ikea och lite så, hinna handla lite också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0