Just like a pill

Även fast jag mår pyton med illamående trötthet och helt dö känsla i hela kroppen så är det någonting som känns så himla bra!

Idag har jag kollat resor och jag längtar ihjäl mig, det blir precis vad jag behöver.

Sen har jag också funderat och maila med en lärare vid en speciell skola som jag har fått mycket intresse av, ansökningen är in skickad sen får vi se vad som händer!

På fredag drar jag iväg ett par dagar, Vendela möter upp mig på söndag och sen spenderar vi ett par dagar i olika miljöer, längtar samtidigt som jag får mer panik för varje jävla dag som går. Men mitt beslut är gjort och nu är det bara att se framåt, det kommer bli tufft men så värt det!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0