I'm fine with all that I have left

Fan vad arg jag är, jag kokar!! Jag borde inte skriva om det här eller bry mig men just idag har jag jävligt svårt för att inte bry mig, inte bli arg och inte bli ledsen. Jag är så fruktansvärt arg besviken ledsen och förbannad att jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag känner inte igen dom här känslorna.

Jag trodde aldrig att sånna här känslor skulle dyka upp, att jag skulle känna såhär för dig. Men jag har inget mer att säga än att du gjorde så jag förmodligen tog ett beslut jag kommer ångra varje dag i mitt liv, och jag hatar dig för det!





Kommentarer
Anonym

du är så mycket starkare än du tror!!!

2012-01-23 @ 16:23:44
Anonym

vad har hänt:(

2012-01-23 @ 18:21:45
Linda

Men Gumman då! :(

2012-01-23 @ 18:43:55
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0