Friends, the best ones

Det här inlägget vill jag egentligen bara att vissa av er ska läsa!

Jag har haft en känsla idag, en fråga som Carrie i sex and the city frågar sina vänner när dom säger hej då innan hon åker till Paris,
- what if i had never met you

Jag har insett vad riktiga vänner är och vilka som funnits där för mig när jag blivit nerbruten, slagen, spottad på och livrädd! Jag har er att tacka, för att ni på nåt sätt rört mig och kommit in i mitt liv!

Amanda Forsberg, en människa som tagit hand om mig utan att ens tänka på det och som aldrig tagit ett steg åt sidan när jag fallit! Min fina underbara trygghet!

Linda nord, en människa som med sina ord lugnar mig och som trots allt skit jag fått över mig alltid tar emot mig med öppna armar och rensar bort skiten

Vendela Söderberg, en människa som utan att tveka funnits där för mig det här halvåret, en nyfunnen vän som jag aldrig kan tacka tillräckligt för allt hon gjort, utan henne hade jag fortfarande varit intrasslad i ett nät av lögner och skit, hon tror på mig!

Paulina papp Söderström
En människa så genom snäll som visade mig ett stöd jag behövde för att inleda det nya året!

Kim Dolores, jag saknar hur vi var förut, jag saknar vem jag var ibland med dig, jag vet att vi snart är där igen och med varandra. Och jag vet att ramlar jag på vägen tar du emot mig

Ylva Broström
Min lilla fina Ylva, att du bryr dig så mycket om mig förtjänar jag inte, att jag mötte dig när jag behövde dig som mest är något jag alltid kommer tacka Gud för!!!


Jag är så glad att ni på nåt sätt gett mig så otroligt mycket, att ni är er själva så äkta fina och underbara! Jag vet att jag behöver inte hitta en själsfrände, jag har ju 6 stycken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0