Fitt*

Alltså jag dör, hur kan en kille stå och kalla en tjej för sitt andra hands val, att hon är bara tillfällig och att han har henne runt lillfingret?

Det är hon som han vet alltid finns där när han behöver någon och det är hon som han alltid kan prata sig ur gammalt skit, för hon är (detta är hans ord) så blåst att falla för han om och om igen!

Han skryter om att hon bokstavligen jagar honom och att han kan göra vad han vill med och mot henne, han har sårat henne så många gånger och hon har sagt att nu är vi inte ens vänner längre men han vet exakt vart han har henne!!!

Hon är mitt sista val, men hon duger!

Jävla svin, jag fattar inte hur du kan ha blivit en sån här människa, eller fan du har nog alltid haft det i dig!
Jag tycker bokstavligen synd om den här tjejen, hoppas hon inser sitt egna värde och vad hon förtjänat! Men fine vill man vara ett andra hands val så fine, nöja sig har aldrig varit min grej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0