16 jan

Efter en månad av lögner, svek och skit kom det en kväll då jag för första gången kände mig fri, fri från att vara som du ville.

Jag brydde mig inte längre inte den kvällen i alla fall, jag visste att jag gjorde fel och att det skulle få konsekvenser, men jag brydde mig inte.

Jag mötte en människa som var helt annorlunda från vad du var, han var annorlunda i utseendet och i personligheten men något var exakt lika, den kaxiga självsäkra attityden som jag tidigare föll för hos dig!

Efter att blivit manipulerad bedragen och sviken så var hans ord precis som plåster på såren. Jag drogs till saker jag visste var fel! Precis som jag dragits till dig!

Jag gjorde inte fel som ljög för dig om vad som hände, jag gjorde inte fel som gjorde det som kändes rätt, jag gjorde inte fel som ville hämnas, jag gjorde ett enda fel och det var att sjunka till din nivå.

Men efter att gått igenom så otroligt mycket skit och fått stått ut med saker och ett beteende som för dom flesta låter som en mardröm så ångrar jag ingenting, jag ångrar inte att jag tog mitt beslut även om det var jobbigt och jag ångrar inga så kallade misstag.

För det spelar ingen roll hur mycket fjäsk jag fått höra ena sekunden så vänder det för att attackera mig med skit den nästa.

Jag tror inte någonstans att jag är bättre än dig eller perfekt, för tro mig om jag vore det skulle jag aldrig ha sjunkit till din nivå, men en sak är jag faktiskt bättre på än du..
Och det är att ljuga mig ur en situation och om själva situationen



Kommentarer
Kim

<3

2012-01-16 @ 20:25:11
URL: http://kimdolores.blogg.se/
Ylva Broström

du är bäst :) <3

2012-01-16 @ 22:21:06
Mandy

Bakom dig <3

2012-01-17 @ 00:38:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0