09:48

jag somnade så läskigt tidigt igår men har blivit väckt ex antal ggr inatt av söta sms som jag inte kunnat svara på min mobil är helt fuckad. Sen blev jag väckt av min fina vän Amanda imorse som gav mig energi bara genom att prata, så nu sitter jag här lyssnar musik på högsta volym käkar frukost och ska snart duscha, sen ska jag bege mig ut till Sofia och hennes lilla lilla dotter Ellen som jag inte träffat än, det känns jätte tråkigt men äntligen får jag se henne.

Sen ska jag hem luncha med hela familjen och boka lite saker i tax free katalogen nu när mamma och pappa drar till thailand i två veckor, jag vart så ledsen att jag inte fick följa med så mamma sa att jag får köpa vad jag vill i tax freen istället haha, inte fy skam det heller vet exakt vad jag kommer kryssa för.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0