sunday

så fort jag kommer hem och ska få göra så mycket och få vila upp mig då blir jag sjuk, vaknade med nästan 28 graders feber och mår inte alls bra, men som jag ser det så får jag helt enkelt bita ihop!

Nu ska jag till min bättre hälft, hon jobbar så jag ska dra en repa på gallerian och sen umgås med henne på hennes lunch, kommer krama sönder henne min fina.
Sen ska jag hem till min stora syster och ge Alva hennes presenter som jag köpt, jag där så söta ni ska få se sen.

sen blir det att umågs med mina fina systrar sen får vi se vad som kallar.
Imorgon står det sjukhus frisör och fira min syster på schemat.

skulle vilja ge er en dagens outfit men jag är sååå ful haha skyller på febern, ser helt körd ut.
men vi hörs sen PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0