Morning after

God mooooorgon!!
Idag är en bra dag, jag känner det på mig! Jag ska strax åka iväg till mitt underbara jobb men önskar lite att jag istället var på Arlanda just nu och sa hej då till en person som ska till Thailand! Men nu är jag här :)

Idag kör jag 13-19:15 sen får jag se vad som händer, är sugen på att dra och träna men man ska ju undvika det dagen efter samt att mitt gymkort är klart lördag men borde funka nu med? Ah vi får se annars blir det väl mys kväll med Vendela!

Men som sagt nu är det jobbet som kallar, och med eftersmak från igår tog jag bara första bästa plagg som låg i garderoben så att... Ah men det blev bra trots noll inspo.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0