Life

Jag ligger och tänker på hur bra det här året har börjat, även fast jag fått gå igenom så otroligt jävla mycket jobbigt så nu helt plötsligt så inser jag hur mycket bra som hänt!

Jag inser att det här året ska bli så jävla minnesvärt, jag ska njuta och vara oansvarig och onödig, jag ska göra saker jag varken vill eller vågar och jag ska göra saker fast jag vet att jag kommer ångra det och jag ska inte falla för lögner.

Det pirrar i hela mig, jag är som ny kär men frågan är kan man vara kär i sig själv sina vänner sin familj sitt jobb sin vardag ah kan man vara kär i sitt liv? För i så fall är jag det, och det var länge sen jag kände den här starka känslan, lycklig!

Jag har många att tacka för den jag är i dag och hur mycket jag än tackar så räcker det inte för jag skulle inte stå här idag utan dom.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0