im leaving

god morgon!
jag mår sådär va, knaprar ipren och allt för att orka sätta mig på tåget och åka hem. Jag har ont i halva kroppen och vill inget annat än att krypa ner i en säng med massa bra filmer och sen ligga där tills jag somnar.

Men ne tåg var det ja, om en timma ska jag åka iväg till stationen och bege mig hemåt till Stockholm, sen ska jag stanna på apoteket och köpa massa mirakel saker och sen blir det hemåt igen.
Att jag sen har glömt hörlurarna hemma gör det hela ännu jobbigare, på vägen till örebro sov jag eftersom jag hade hög feber men nu då när jag mest mår dåligt och bara har 37,8 då krävs musik för att jag ska överleva.. herregud!

ah ne men vi får väl se jag får uppdatera er från tåget hur det går, jag tänker dock inte lägga ut en dagens outfit bild eller något för just nu har jag donuten på huvudet lite smink och ögon som hänger och hel tråkigt svart outfit, tror till och med att det står sjuk i pannan på mig :O

hörs sen PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0