I dont know why i do this but i do

Jag vet inte vem det är som skriver anonyma kommentarer till mig och skriver saker som ni inte har med att göra, det känns irriterande att få en klump i magen varje gång jag fått en ny kommentar!

Men idag så fick jag en kommentar som gjorde att jag läste en tjejs blogg, som jag inte läst på hur länge som helst dels för att jag inte fick och dels för att när jag väl fick brydde jag mig inte längre. Men idag fick jag en anonym kommentar om den här tjejen och jag fick en klump i magen och hamnade till slut på hennes blogg och jag vet inte hur jag ska säga det här för jag känner inte henne och jag vill inte att det ska låta konstigt men jag vart så jävla stolt över henne, att hon förhoppningsvis insett och förstår vad hon är värd och hur mycket bra hon kan få!! Jag kände allt så starkt för jag vet lite vad hon känner eller jag kan förstå hur hon känner och vad hon fått gå igenom och även om jag inte känner henne eller ens pratat med henne så vill inte jag att någon ska gå igenom det helvetet jag gjort, mina sår är djupare än någon av er tror, jag bär på saker om en människa som ingen skulle tro på så jag kan bara hålla tummarna och be att hon och ni andra slipper gå igenom nåt sånt här!

Ta hand om dig själv!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0