Check

Det är en sak som jag bara inte kan förstå eller sluta tycka är så jävla roligt och charmigt på nåt sätt.
Det är när man efter ett tag går och blir singel så dyker det upp människor lite var som helst, folk hör av sig, berättar vad dom tycker och ger skamliga förslag och telefonen klingar som aldrig förr, varför?

Varför törs folk bara göra det när man är singel? Fine det handlar väl om respekt och att det känns långt borta om personen är upptagen, men det har sin charm att få höra vissa saker men samtidigt irriterande att veta vad som kunde ha hänt vid olika tillfällen om jag varit smartare.

Jag är en förhållande tjej innerst inne, men just nu finns inte den tjejen tillgänglig utan nu njuter jag av att få vara oansvarig oseriös och allmänt flirtig, det handlar absolut inte om att ligga runt för sån är jag inte heller men nu handlar det om att göra vad jag känner för just nu, och jag älskar det.

Jag tar igen saker jag missat och jag fyller mitt liv med sjuka galna roliga kärleksfulla tomma meningslösa och helt otroliga minnen, och jag börjar hitta hem.

Det finns en person som har mitt intresse, och att ha den personen så nära men ändå långt ifrån känns bra just nu och tiden får visa vad som är meningen och vart vi hamnar men tills dess njuter jag av vara bara jag och jag gör det ihop med otroliga människor!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0