best friends night

herregud vad man uppskattar att få ha en mys kväll med sin bästa vän när man bor 20 mil ifrån varandra. Min söndags kväll blev perfekt, Amanda fixade hår och smink på mig sen mös vi till filmen Ps i love you.
Det är dom små sakerna som gör henne till min finaste vän, hon är den jag skulle dö utan.

Jag har haft många vänner som jag trodde jag skulle ha livet ut, men Amanda är den som bevisat att hennes vänskap är äkta, det spelar ingen roll vad som händer för att för mig är hon den jag vänder mig till, och jag kommer aldrig glömma allt hon gör. Idag fick hon en liten present bara för hon ville ha den och då tänkte jag ah jag köper den för hon är hon, det var absolut inget speciellt men jag kände ah att hon ska ha den.

På tisdag ska vi ha en hel dag på stan hon och jag sen ska vi bara mysa och ro om varandra.
Sen längtar jag tills hon kommer upp till Stockholm, jag har redan planerat allt haha.

Nu ska jag försöka somna, ska upp tidigt imorgon och åka till sjukhuset tjofuckingho.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0