Sjukhuset 3 uttråkadtjej.nu

Jag är extremt utråkad! Eftersom jag har lågt blodvärde och lågt bldtryck så måste jag få i mig näring, och eftersom jag knappt kan äta så har jag nu blivit satt på en "diet" som gör att jag måste dricka näringsdrycker och en massa annat för att dom ska kunna räkna ut att jag får i mig rätt mängd kalorier, men dom har redan gnällt över hur dåligt jag dricker! Sen körde dom upp mig på röntgen för att röntga alla mina organ! Och där fick vi ett svar som jag sa redan igår på akuten men men :) nu har dom det svart på vitt! All den här tiden jag spenderar med att inte göra nånting annat än att tänka har fått mig att inse vissa saker, vilka människor som bryr sig och vilka människor som jag bryr mig om och vilka människor som jag inte längre orkar ge nån energi eller uppmärksamhet! Jag längtar till den 12 oktober, och jag längtar ut från det här sjukhuset!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0