sideway

jag är inte mig själv just nu känner jag, har ni märkt det?
förmodligen inte.

Hur som helst, jag vaknade 5 imorse och kunde inte somna om. Så jag har fixat en massa med hyreskontraktet som ska skrivas på ikväll, sen har jag packat mina kläder, bokat en arbets intervju, tömt av lite kläder från lägenheten i örebro, hälsat på linda en snabbis, lagat mat och sökt en massa jobb!

ah, och imorgon hoppas jag få spendera min kväll ihop med fina tjejer i en större stad.
saknar er, och jag saknar amanda forsberg vart håller du hus min kärlek?




Kommentarer
Mandy

Honey I'm coming Home. Sitter på bussen påväg nu, ringer ikv

2011-09-01 @ 16:30:18
ylva

kommer du till stockholm i morgon?????

2011-09-01 @ 18:50:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0