my third choice

jag slutar aldrig tappa hakan när det gäller det motsatta könet.
Idag fick en nära vän till mig reda på att killen som trånat efter henne hela sommaren har haft flickvän hela tiden? Hur kunde han missa att berätta det?

Visst nu blev det aldrig nåt mellan dom men på nått sätt så byggde han ändå upp ett band mellan han och min vän och det fanns någonting där, han hörde av sig till henne och ville att hon skulle komma hem så dom kunde ses igen, han byggde upp sig själv i hennes ögon.

Sen nu kommer det fram att han har flickvän, som han är otroligt seriöst med och att dom var tillsammans redan i sommras, vet inte vad som är svårast att undanhålla - att man har flickvän eller att man trånar efter någon annan?

Jag har verkligen fått lära mig den hårda vägen när det gäller kärlek, men jag slutar aldrig förvånas hur ni killar tänker, lever alla nåt slags dubbel liv? Är vi inte så pass säkra i oss själva att vi kan stå upp för vem vi vill vara tillsammans med? Är vi inte längre stolta över den vi valt att vara med?

Vad är grejen med att ha ett extra kort i rock ärmen? är ni rädda att bli sårade och ensamma så ni måste bygga upp era andra hansval, för det är exakt så dom flesta killarna jag mött agerar ni har ett andrahansval!

MEN
När ska vi veta om vi är erat första eller andrahands val?



Kommentarer
Linda

Kunde inte ifrågasatt (kan man skriva så? HAHA) det bättre själv. Män är konstiga varelser och för att inte trampa dem för mycket på tårna, så tror jag faktiskt att alla män har en riktig svinig sida, man slutar lixom aldrig att förvånas..

2011-09-14 @ 22:27:47
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0