In and out of love

God morgon mina fina! Ligger i stockholm, vaknade upp av solen och är väldigt sugen på att gå in till Vendela och väcka henne, men så dum kan jag väl inte vara? En snabb uppdate, har Intervjuer på g så befinner mig i sthlm med mina fingrar krossade! Bor på st:eriksplan hos Vendela och älskar lägenheten och läget! Ser dock fram emot att sängen kommer nu under helgen, men ska inte klaga sover bra på madrass också ;) Ikväll blir det förmodligen vin kväll och sen får vi se, känner att jag kan behöva lite alkohol i kroppen! Men först väntar en lördag med powerwalk middag och mys med vendela!! Fått kommentarer och sms om att ni undrar hur jag mår med tanke på mitt senaste inlägg!! Jag mår inte jätte bra, men min bästa vän har en lika smart syster som hon själv och Linda forsberg sa - efter regn kommer solsken!!! Och det stämmer fan, vill man nåt så klarar man det så ah jag kör!! Jag har mått dåligt, det kändes som jag nått botten och jag är väl inte direkt på väg upp men jag har rest mig ialf och jag tänker kämpa!! Jag ger inte upp, jag har för mkt för att ge upp!! Vi hörs under dagen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0