Akut

Jag ligger nerbäddad efter ett samtal med akutläkarna och läkarna från avdelningen jag varit inlagd på! Dom vill ha tillbaka mig över helgen då jag fått kramp smärtor som gjort att jag inte kunnat röra mig, jag låg på golvet i foster ställning och grät!!

Jag får inte vara ensam i 2 dygn? Kul jul för det är precis det jag är för jag kan inte hitta på något, jag är fast och jävligt uttråkad!
Händer det att jag får samma slags kramp som gör att ja inte kan röra mig så måste ja åka in akut och ambulansen skulle hämta mig!!

Jag är trött på att höra att jag är sjuk! Jag vet det, jag vet att jag kommet vara det resten av mitt liv och jag bryr mig inte, jag har inga problem med det utan tänker göra mig bästa för att ta hand om mig själv!!

Usch vilket tyck synd om mig inlägg men nee tvärtom, nu jävlar börjar jag mitt nya liv och vilka människor jag behåller får ni se, klarar inte av dålig energi just nu!!

PUSS



Kommentarer
A

kram till dig .

2011-09-30 @ 20:54:41
L

vad är det du har för sjukdom? :( krya på dig!

2011-10-01 @ 03:48:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0