vision list

Det här inlägget är egentligen till min kära mamma som länge försökt inspirera mig till saker jag borde göra. Hon vet att jag är den av hennes 4 barn som hon kan påverka minst och det stör henne.
Men en sak som hon tjatat om har faktiskt fastnat och det är att göra en vision bord.

Jag tänker mycket på hur och vad jag vill ha i mitt liv, vägarna dit och problemen på vägen. Men jag tror inte en vision board är det som passar mig, jag behöver större saker jag behöver ett skit stort mål.. dit ska jag.
Men även små del mål på vägen. Så idag ska jag sätta upp lite olika del mål för mig själv som gäller detta år.
Alltså har jag bara 3 månader kvar. för 2012 blir nya mål.

Men jag har tänkt ha ialf 4 del mål, små del mål som jag ska klara tills nyårsafton.
Det första rör jobb, det andra rör träning det tredje rör mig och det fjärde är fortfarande oklart.
Men nu jävlar, jag ska inte be er om pepp utan ber mig själv att peppa mig själv. kom igen för fan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0