Sunny suterday

Imorse log jag när jag vaknade, jag kände en känsla jag inte känt på väldigt länge!

Igår så låg jag och Vendela hemma och kollade film, black Swan! Jävla film det där, jag var så trött så Vendela fick skrika till på mig så jag inte somnade haha!

Idag blir en bra dag, solen skiner och jag vill verkligen bara ut och njuta på nån uteservering!
Jag ska dra med mig min fina vän och sambo, ja som ni vet blir det Vendela vi ska brain storma ett projekt som vi kommit in på, jävla kul att hon frågade mig pga att hon tycker jag har dom egenskaperna som behövs! Så brain storma lita på nån mysig uteservering med henne!

Sen ska jag möta upp fina sofia brottsjö som nu flyttat till Stockholm, känns super bra att få ha en gammal vän såhär nära!

Sen ikväll är det tjejkväll som står på schemat, Ylva kommer förbi och jag känner att hon blir mitt perfekta avslut på en dag fylld med vänner!!

Så med andra ord kurerar jag mitt mag ont med min bästa medicin mina vänner, och självklart smärtstillande 4 ggr om dagen!

Hur ser eran lördag ut??
PUSS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0