something new

åh vilken mysig lördag, nu känner jag att energin steg någon nivå.
Jag spenderade lite tid inne på åhléns på sminkavdelningen ihop med Vendela, jag vågade pröva en ny mascara, och detta är stort för mig eftersom jag är jätte velig när det kommer till den punkten.
Men jag har också en ny inställning, allt ska va nytt och allt ska prövas.

Sen så traskade vi iväg till John Chris för att ta en fika ute i solen.
Sofia kom även hon förbi och höll oss sällskap, och efter ett tag så stack Vendela på träningen och vi satt kvar ett tag till och prata om allt möjligt. En utgång ska planeras för henne mig och sofia sjölinder, haha sofia läser du detta så vet du att du ska med ;) närke tjejerna ska slå huvudena ihop!!

sen så gick sofia till tåget och jag tog mig en liten promenad, kan tillägga att jag promenerade i mina nya skor idag, och dom känns helt sjukt bra. en kärleks historia för sig.

hur som helst, runt 8 kommer Ylva hit och då blir det tjejkväll.
Jag njuter faktiskt av att få varav ner lite. vad ska ni göra ikväll?

älskar er som lämnar kommentarer men våga säga vilka ni är och inte vara anonyma eller bara skriva eran första bokstav, Let me know vem som undrar vad och vem som tycker vad.
LOVE



någon som prövat den nya loreal?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0