redan vaken i snart 6 timmar

jag vaknade halv 6 imorse och kunde inte somna om, jag skrev ett inlägg som jag sen raderade, jag förde en arg sms konversation och jag funderade och kom på mig själv hur jag tänkte.
Så efter ett tag när jag insett att jag aldrig kommer kunna somna om och klockan slagit halv 8 gick jag upp för att äta frukost och pussa på min pappa som fyller idag.

Sen så åkte jag och plockade upp Amanda, satte oss på vasa på marieberg innan öppning tog varsin chai latte såg nya möjligheter så att säga, sen så hittade jag min första julklapp, tack!
köpte ett puder och sen tog jag bilen hem igen, berättade för mamma om denna underbara julklapp, en kappa ifrån Vila. Jag måste ha den jag föll direkt för den och min storlek fanns bara en enda kvar och ah det är ödet.

Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här, lyssnar musik och inväntar min bror och hela hans familj. Det betyder att jag kommer få agera lektant till två väldigt glada barn, mina älsklingar.

ah sen är dagen i gång antar jag!
ikväll så myser jag hemma hos våran extra mamma, Linda nord och Liam.
hur ser eran lördag ut?
bjuder på massa gamla bilder som jag kommit över, haha!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0