Pw

Herregud snacka om död tjej.nu mitt alarm har ringt och jag har snoozat 5ggr om jag minns rätt! Igår kom vi inte i säng förens kvart över 4! Vi låg och kollade på program efter program! Vill bara säga att vi låg alla 3 i samma säng som den lilla familj vi är? Nu ringer klockan för att jag ska ut och gå och jag vill sova, men samtidigt får jag panik över att sovit bort hela förmiddagen! Ne nu jävlar blir det en promenad, piggnar säkert till av lite luft! Sen blir det nog en sväng på stan, sen jobb ihop med Vendela. Jag är så lycklig och taggad just nu! Hörs sen


Kommentarer
Sara

Jag har börjar blogga igen ;) Kunde inte hålla mig ifrån det! Hihi.. Hoppas allt är bra gumman?! :) <3

2011-10-18 @ 12:03:12
URL: http://saraclefjordl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0