Pw frukost dusch

Jag sover för länge som vanligt, det är någon jävla stockholms syndrom!! I helgen gick jag upp 9 och var pigg och utvilad, här sover jag på ett helt annat sätt! Men jag kom upp ialf halv elva slängde mig ur sängen hoppade i träningskläder och begav mig ut på power walk! Avslutade med att handla frukost! Jag måste skärpa mig på den fronten, jag har ätit ett mål om dagen nu ett tag och jag känner hur dåligt det varit för min kropp! Så nu är det mer fasta tider på måltiderna som gäller! Och jag slog vad med mina föräldrar om hur länge jag kunde vara utan läsk, är cola light beroende så de kommer bli tufft men nej nu ska jag börja ett bättre liv med bättre val! Det betyder också power walk varje morgon innan frukost och jag ska dricka mängder med vatten! Ni peppar mig va?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0