one good moment

Min lördag var verkligen inte att hurra för det tänker jag inte ljuga om, men jag fick ett litet rus av lycka när jag öppnade ett mail som gav mig lite ny energi och ett leende på läpparna.
Jag slängde mig över telefonen och ringde min mamma och pappa och berättade, vart så glad över hela situationen att jag kom på mig själv någon timme senare ligga framför vänner säsong 2 och le för mig själv, inte pga serien utan pga det där mailet och vad det innehöll!

Hur som helst, idag blir det lugnt också jag var ute på en power walk förut och nu sitter jag och filar lite framför datorn och grejar. Sen ska jag stor städa hela lägenheten lagom tills Vendela kommer hem ikväll.
lazy sunday, ska utmana vendela på en sak sen också haha får se hur hon reagerar.
Skickade iväg ett sms om det till henne nu, utan svar än så länge haha.

Hörs lite senare, föresten är det någon som är bra på att göra design för bloggar?
jag är i kris, hjälp sökes.

Puss



Kommentarer
Merri

sv: skönt med powerwalk.

Jag hitta faktiskt några men jag köpte inte dom. jag väntar tills mamma är med så att hon betaler :P

haha

Kram!!

2011-10-16 @ 16:58:13
URL: http://merriis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0