Lord I wonder if I'll ever change my ways

Jag har haft en riktigt mys dag, mest tagit det lugnt men aldrig suttit stilla.
Åkte iväg med Johanna till gallerian för att hitta presenter till min kära pappa som fyller imorgon, och efter det så åkte vi hem käkade lunch ihop och sen slutade det med att jag och Alva mös framför filmer på min Iphone.

Sen så åkte jag iväg och handlade hårfärg och åkte hem till Johanna och lät henne agera frisör på mig, lite katastrof lite bättre och ah, jag nöjer mig faktiskt med den förklaringen.

Efter ett par timmar hos dom så åkte jag hem till min mamma och tog ett varmt bad och nu sitter jag här, dricker te och knaprar ipren. Lyssnar på massa underbart bra musik och bara gör ingenting, så jävla skönt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0