complicated

min mobil vill verkligen inte sammarbeta med mig så jag har inte uppdaterat er för jag erkänner, jag har blivit lat och använder nästan bara mobilen för min blogg. Sjukt smidigt och bra när det väl fungerar.

Hur som helst igår var en skit bra kväll, jag åkte till Kim i haninge för att dricka lite vin och prata, vi tog sen oss in till stan för att svänga förbi Nype och hälsa på Thomas som var Dj på ett av golven, sen så hade Kim en vän som jobbade där som ville att vi skulle svänga förbi och säga hej.

Som en del vet så var det ju Kim jag delade rum med på Rhodos, och vi två är rätt spårade för varandra men jag älskar det. Jag behövde en utekväll med henne kände jag.
Jag åkte hem tidigt och min kväll slutade i ett långt samtal med en nära person.
Men sen somnade jag som ett barn och vaknade upp aningen seg idag.

Idag måste jag försöka hjälpa en vän lite, det står högst upp på min do to idag.
Men jag håller på att städa samtidigt som jag har musik på högsta volym och sjunger och dansar mig igenom hela lägenheten, det ser säkert inte bra ut men vem kan ärligt säga att dom inte sjunger och dansar med en låt när ingen ser? ja tror fan alla gör det

Ska förmodligen till Kim ikväll för en myskväll, men som sagt har en viktig sak att lösa så får se om ja måste göra det ikväll eller om jag stannar hemma och åker till Kim!

bilder på gårdagen försöker ja lägga upp från mobilen. Ha tålamod.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0