Artic

Usch min blogg har inte fungerat så som den ska på ett par dagar, därför har jag inte gett er så mkt!

Igår så åkte jag och Matias in till stan och mötte hans mamma och syster på East för att dricka vin och äta god mat! Efter massa mat och vin så gick vi vidare till anglais för ett par drinkar och sen avslutade vi kvällen med vin på soap bar!

Kvällen var verkligen super mysig och det var riktigt bra mat, som vanligt på East och sällskapet ännu bättre!

Idag har jag däremot bara legat i sängen, duschat och myst!
Och nu ska jag ut en sväng för att få luft och gå och köpa frukt och yoghurt!

Imorgon ska en nära vän till mig på intervju för top model Sverige :)
Så jävla spännande!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0