the best part of me

mina föräldrar är underbara, helt otroliga!
Dom ringer mig och sitter båda två och pratar med högtalaren på så vi kan ha ett samtal som alla tre kan ta del av. Nu tänker nu säkert öh jaha? men det är framsteg för det är min mammas idé och min mammsing är inte allt för teknisk. Men nu kan hon smsa, prata över högtalare, maila och shoppa online hon är vass nu!

Hur som helst pappa ville mest säga att han älskar mig och att färjestad går uppåt, inte särskilt fort men i alla fall förbi både aik och djurgården och min mamma, kära lilla mamma kan ni gissa vad hon ville?
Jo ville ha en önskelista inför julen, min mamma är redan igång alltså. Så eftersom hon ville veta det och har blivit så duktig på mailen så ska ja maila henne en massa bilder från olika sidor om vad jag önskar mig, smart drag!

Så nät fönster shoppar jag wooooo fräs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0