Off

Min helg har varit väldigt bra, första helgen sen september som Matias var ledig, så vi har haft det väldigt mysigt :)

I fredags var vi hos anna och grattade henne, det bjöds på mat och på drinkar och många skratt tex under alias
- vad är man om man är död
- singel?? Celibat??

I lördags vart det en sväng till Tyresö och Matias lyckades köpa jacka skjorta två par jeans bälte kallingar och strumpor! Sen lunchade vi med hans pappa och sen gick vi lösa på Ikea haha!

Sen vart det middag på caliente!

Söndagen gick ut på att åka runt och kolla efter en ny soffa, vi ska byta ut lite! Sen åkte vi och stor handlade och åkte hem och lagade middag och myste framför Beck filmen!

Så min helg va alla tiders!
Men mitt blogg sug har fan försvunnit vet inte om jag ska lägga ner?



Kommentarer
Linds

Nooooooooooo Don't do it!

2011-11-28 @ 21:43:17
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/
S

NEEEEJ! Du får inte lägga ner bloggen!! Bara ta en paus, men inte lägga ner!! BIG NO NO! ;)

2011-11-29 @ 21:32:44
URL: http://asterisco.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0