Mitt nya jobb

Hej heeej!!!
Tänkte berätta för er om mitt nya jobb, får en del kommentarer då ni undrar vart jag jobbar!

Jag har börjar jobba med världens gulligaste människor på scorett på drottningatan, jag jobbade ju tidigare i klädbutik och saknade verkligen den typen av jobb. Så jag hade verkligen tur som fick det här jobbet för det var otroligt många sökandet, men lilla jag vart vald!

Jag har bara jobbar 4 dagar men kan utan att ångra mig säga att jag älskar det, det är ständigt folk i butiken man står aldrig still och som sagt kollegorna är guld!
Så det är där jag jobbar :)

Min blogg hamnar lite efter pga det men förlåt, det struntar jag lite i eftersom jag får jobba med det jag är grym på och jag älskar det :)
Men jag försöker uppdatera er iallafall!!

Imorgon är det jobb igen 10-19 sen blir det middag med min pojkvän ser fram emot lite kvälls mys :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0