life is short, stress

åh nathalie min fina skånetös gjorde min dag precis.
Peppande kommentarer is the shit, tack gumman!

förövrigt så sitter jag och betalar räkningar samtidigt som jag dreglar över ett par skor som jag skrivit upp på min önskelista. Fyööer ju år snart, typ!

Ska snart iväg och väcka min älskade lilla skorpa till syster dotter!
Sen ska jag hem, duscha, packa, smöjra med bus, städa ah thats it!
imorgon efter jobbet så drar jag med min stora bästa familj till göteborg.

ska träffa karolina, gå på liseberg, mysa och bara njuta av sveriges näst bästa stad!
hur ser eran helg ut?



Kommentarer
Skåne

<3

2011-05-19 @ 23:24:53
URL: http://nnilsson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0