last call

herregud mitt internet tvär dog idag efter gymmet så jag har inte kunnat uppdaterat pga av piss företaget 3.

Innan gymmet så åkte jag förbi min syster dotter som har feber och gosa lite, slutade med en massa pussar på spegeln så fort hon såg sig själv, den ungen är helt otrolig.

Men sen åkte jag och hämtade upp Linda efter jag tränat och slängt ihop min första lunch för mitt nya liv, majs broocoli och lax. Sen åkte vi till Ikea och gick loss på baby saker till lillen som snart kommer. Sen åkte vi till marieberg och kollade runt lite, plockade med oss Mandy efter att hon slutat och då vart det direkt hem till henne och slinga mitt hår, så nu är jag lite ljusare, ni får se bild imorgon.

Jag ger er lite bilder från dagen som lite förlåt för att jag inte kunde uppdatera.








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0