good weekend

jag har haft en sån otroligt bra helg.
Jag har verkligen tagit det lugnt och mår bättre idag och är utvilad till max.

Lördagen bestod av power walk, en sväng på stan och sen en tripp till stockholm för att byta bil och umgås lite kvalitetstid med matias familj. Efter lite grilnning så körde vi hans syster till nynäshamn och efter det så åkte vi hem, kom hem efter tolv och mös framför en film.

Söndagen startade jag dagen med ett pass på gymmet, körde kondition och mage.
Sen så spenderade vi eftermiddagen hemma hos min familj där vi grillade och hade det mysigt.
Mamma var så glad när alla döttrar var på samma plats.

Sen idag så startade jag dagen med en riktigt promenad och nu ska jag äta lite, sen väntar det jobb.

hur spenderade ni eran valborg?
det kommer några tidinställda inlägg senare för er.

Enjoy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0