Rhodos

Rhodos, jag saknar dig!

Jag saknar det så otroligt mycket och längtar tills vi är där igen, spårar ut och njuter och glömmer bort att ta vara på vad vi har!

Jag vet att många tänker att jag är knäpp som vill tillbaka eftersom jag satte så otroligt mycket på spel, och jag förlorade stort!
Men lärde mig också något otroligt mycket och jag fann saker jag aldrig funnit annars. Jag såg saker med helt nya ögon och jag lärde känna en ny sida av mig själv!

Jag lärde mig att förlåta, något jag tidigare inte gjort! Jag lärde mig att sluta fly, för det är något jag är expert på att fly från problem och klippa alla band!

Jag förlorade det jag satte på spel, och valde att stanna kvar för att se någon annan vinna det tillbaka! Jag förlorade alla vet det, men jag vann något annat något stort betydelsefullt och äkta!

Jag vann (fann) vänner för livet!
Och jag skulle aldrig våga sätta er på spel, ni räddade mig och jag delar så otroligt mycket med er som bara vi förstår och våran hat kärlek till Rhodos kommer vi få njuta av snart igen!

Tack ylva för ditt extrema stöd
Tack Belle för allt sjukt du gjorde gör att få mig att skratta
Tack Kim gör att ditt ansikte var det första jag såg varje morgon
Tack Paulina för din underbara personlighet
Tack Tove för att du ställde upp och tog mitt parti på windy beach
Tack Vendela för att du lärde mig att det är okej att falla ihop och det är lika okej att förlåta, tack för allt du gjort för mig

Tack för att ni kom till Rhodos



Kommentarer
ylva

Tack Emma för att du lärt mig att se på världen med andra ögon. Även fast du kanske inte vet det själv så har jag lärt mig så otroligt mycket från dig, och jag beundrar dig verkligen!



/ ditt största fan Ylva :)

2011-12-04 @ 13:11:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0