Off

Jag kommer förmodligen att radera detta inlägg, eller så skiter jag i det för jag vet att ingen kommer veta vad och vem det handlar om.

Jag är så otroligt trött på att alltid göra saker för att hålla dig glad, att behöva tänka på allt jag säger och gör!

Jag är trött på att ha diskussioner som hör hemma på ett dagis, jag är trött på att lösa så små problem för att du gjort dom stora!

Jag är trött på att aldrig veta vad som kommer här näst, att inte våga säga eller göra vad som helst för att ditt humör skrämmer mig.

Jag är trött på att vara rädd för hur saker och ting kommer sluta, och hur mina val har dina konsekvenser. För det spelar ingen roll hur mycket jag försöker tänker planerar och tänker igen så är det nåt fel i allt jag gör. Det finns alltid någonting du kan anmärka på, ett fel du kan bråka om!

Jag ville aldrig ha det såhär, jag har aldrig bett om det! Jag har aldrig gjort något för att förtjäna det här. Hade jag suttit med samma tanke för ett år sen - förtjänar jag det här? Då hade jag nog gråtit och sagt ja, men inte idag, inte efter allt. Jag förtjänar inte det här.

Jag är irriterad trött ledsen besviken och arg, över hur du kan bete dig såhär! Det är du som gräver din egna grop och hoppar inte du i så gör jag det, för jag orkar inte mer



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0