Ett år

Om någon hade sagt till mig idag förra året att jag skulle ha varit med om det jag varit med om det här året, så hade jag aldrig trott på dom!

Jag hade aldrig trott att jag skulle förlora så många i min närhet, jag trodde aldrig jag skulle spendera en sommar på Rhodos, jag trodde aldrig jag skulle flytta hem till Örebro för några månader senare fly tillbaka till storstaden. Jag trodde aldrig att jag skulle vara med om sån otrolig smärta samt glädje, jag trodde aldrig jag skulle förlora min bästa vän för att sen påbörja en ny del av mitt liv!

För ett år sen spendera jag min sista dag i thailand med min bästa lillasyster, jag var ovetande om vad som faktiskt hände i Sverige under min semester, och vad som väntade mig!

Idag vet jag allt och vad som hände när jag inte såg, och törs därför inte planera drömma eller hoppas om framtiden! Idag längtar jag bara till ett enda ställe och efter en person, jag längtar tillbaka till Thailand och efter min lillasyster!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0