Det gör ont att sakna

Det är med en speciell känsla i kroppen som jag ligger framför en film hemma i sängen i Stockholm!

Jag ljuger inte för er, jag tänker säga exakt som jag känner... Jag saknar två speciella tjejer ikväll, en saknad som får hela mig att ligga hemma och gråta och tänka tillbaka på minnen.

På alla onsdagar fredag och lördagar som vi spenderat ihop med varandra alkohol höga klackar och grymma utgångar, pinsamma sexhistorier, bråk och sena nätter som vi spenderat på balkongen med ett glas cola och en cigg! Två tjejer som aldrig dömt mig, kollat ner på mig eller behandlat mig dåligt! Jag saknar er så mycket att jag känner tomhet ikväll, jag saknar att alltid ha er nära att det bara var vi att inget annat tog upp våran tid..

Idag bor jag i Stockholm en annan har sambo och den andra är mamma. Saker och ting har förändrats och vi har mycket i våra liv, men dom skulle aldrig glömma eller prioterar bort mig och inte jag heller.

Dessa tjejer är dom jag saknar ikväll, det är dom tjejerna som alltid finns där när jag behöver dom, det är hos dom jag önskar jag var ikväll, bara vi tre lite rose och strömpis!

Ikväll fäller jag tårar och lyssnar på guetta - memories och saknar er! Mina bästa

Amanda Forsberg och Linda nord



Kommentarer
Linda

Fan va du är söt Emma. Här fälldes ju en och annan tår också kan jag säga <3

2011-12-27 @ 01:52:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0