virus

oh jag blir aldrig bättre, vad är de för virus jag fått?
äsch imorse tidigt var jag iväg tidigt till läkaren och torterades, sen så mötte jag upp Carry och Sara på bara vara och vi tog en frukost och pratade om allt som hänt. Sen så vart det en sväng på stan sen skildes vi och så fort jag satte mig i bilen så var det som ett slag mot huvudet, höll på att somna bakom ratten påvägen hem.

Nu är jag hemma och är lite piggare efter 2 st ipren, men känner att jag är inte alls frisk. Men det skiter jag i för imorgon bitti tidigt tidigt så rullar jag iväg till Stockholm, och blir upp mött av min fina efter längtade lilla skit Kim! Sen blir det liten tjej reuionion på kvällen och som jag saknat er allihopa!
Medans jag är i stockholm måste jag hinna träffa sofia sjölinder och sandra dee!!!
Får passa på medans Kim går i skolan! haha skrattar när jag inser hur liten min lilla kim är.

Nu ska jag slå på en film, sen ska jag packa boka biljett och ta ett varmt bad!
men lovar vi hörs snart!





Kommentarer
kajsa

Vad söt du är =)

2011-08-15 @ 15:31:17
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0