one year ago

herregud vad sjuk det är att tänka att för exakt ett år sen vaknade jag upp hemma hos mina föräldrar, jätte sjuk jätte brun och så jävla lycklig. vafan jag och min bästa vän hade precis kommit hem efter en jävla vecka på rhodos. Vi skulle enbart sola och bada och ta det lugnt, det slutade på ett helt annat sätt.

Även fast vi åkte så sent så var det galet bra drag för oss ändå, och det var så otroligt jävla bra människor där nere just den vecka vi var där.

Jag kommer ihåg allt som hände denna vecka och vecka när jag kom hem förra året som om det vore igår. Herregud vilken vecka, och veckan här hemma sen vart ännu bättre. Idag ska jag minnas, och njuta.




Kommentarer
Nathalie

Åååååh vad jag saknar den veckan i Rhodos och framför allt er!! <3

2011-08-30 @ 20:11:45
URL: http://www.nnilsson.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0