make me sing, make me fall

gud vad skönt, tog en svettig power walk med bra musik i öronen och utan att jag ens märkte det så sken solen. Underbart! Kom hem och möttes av lunch av mina föräldrar, så jävla skönt att bo hemma btw!!
Sen kom lilla skruttungen alva hit och mös med mig framför barnsånger på iphonen.
SEN kom jag äntligen in i duschen, och nu sitter jag här.

Ska göra mig iordning för att sen åka in till stan för lite kvalitetstid ihop med Carry.
Ska hinna lägga på lite post också, bra att få iväg.

jag lovar er att rhodos storyn kommer ikväll eller imorgon, tar sin tid att få ihop allt så jag drar mig för att börja haha. Men så passa på om ni sitter där och dör av nyfikenhet, för de vet ja vissa gör.. skriv en anonym kommentar om ni inte står för vem ni är, och fråga de ni vill få svar på! inga undantag.

Men vi hörs nog innan jag drar iväg PUSS




Kommentarer
Karolina

jag är nyfiken....

2011-08-23 @ 15:31:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0