all day all night

herregud dåligt uppdate här.
Har varit hemma hos alva idag och myst en massa, sen så tog jag mig en svettig promenad på en timma. Sen har jag även hunnit söka 4 jobb vilket resulterade i att 2 ringde och sökte mig woho!

Grejat med uthyrning av lägenheten och diverse nödvändiga saker.

Nu ska jag däremot dra mig in till stab för en promenad samt handling av mat ihop med Linda och Liam, sen blir det jag som crashar i deras soffa med en bra film.
Får panik vill inte sova ensam i huset nu när mina föräldrar är bortresta jag är så himla fjantig.

Men så är det i alla fall, är ni också fega när det gäller att sova själva?
jag är sån mes.

hörs senare Love


denna gamla bild bjuder jag er på, den är på linda och mandy hemma hos oss under våran inflyttningsfest. fina tjejer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0