Tack älskling

åh förlåt för jag inte uppdaterat på länge, men jag har andledningen.
Min efterlängtade sambo har kommit hem.
Så igår spendera vi kvällen på marieberg och sen beställde hem thai käk och mös.

Jag stod och velade mellan två par jeans shorts, blåa och vita så matias tyckte jag förtjönade båda så han köpte dom åt mig, så himla snällt av han! Han fick väl dåligt samvete när han inte köpte med något från spanien.

Men när jag kom hem från jobbet idag så väntade mer presenter, han har verkligen skämt bort mig.
Älsklingen hade köpt ett så himla fint armband ifrån märket SNÖ OF SWEDEN.
Sen kom han med ett jätte stort paket, med en Skinn väska ifrån Tiger.

JAG ÄLSKAR DIG! så nu känner jag mig som en prinsessa som blivit rejält bortskämd.
Så kvällen ska jag ägna åt honom, bara honom!

bilder på alla nya saker kommer.
Ska åka och byta strl på ett par jeans shorts från igår, dom vart lite stora.
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0