rise and shine

puh jag är en sån trött människa att jag inte vet vart jag ska ta vägen.
Sitter i sängen med frukosten framför mig och gäspar, även fast jag sovit i 9 timmar.

Ska iväg och jobba idag, ett kortare pass. Sen ska jag hem och möta upp miss nord för jag har tvingat med henne ut och fixa lite saker, Vi ska hämta min väska hos familjen forsberg werner och sen ska vi ut till marieberg och fixa puder till mig, sen ska vi ta med oss mandy hem så hon slipper åka komunalt höhö.

Sen upptäckte jag en film under sängen igår som inte blivit inlämnad till video butiken, oops! men vadå 4 dagars försent går väl att snacka bort och slippa en betalning, eller ;)

ne nu ska jag försöka vakna till liv så jag är pigg till jobbet.
Hörs senare!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0