deco

jag har sysselsatt mig hela kvällen med att tvätta, städa och funderat kring inredning.
Jag och Matias har inte blivit klara med lägenheten än, vilket inte alls känns jobbigt för vi båda två vill vara säkra på allt vi gör. Så vi har sagt att vi inte ska stressa oss igenom köp och inredningen.

Men jag har verkligen kört fast, har tittar runt på inrednings bloggar för att få lite insperation. Det första jag vill göra är att speciall bestäla nya sängar. Måste ha lite speciellt mått på längden.
Sen vill jag vintage måla och slipa en sko och hatthylla till vitt. Men som dom som känner Matias så säger han nee fan vad jobbigt, köp nytt! men det jag vill ha finns inte, ingenstans.
Så jag får väl passa på att göra det nu när han är i Spanien.

Har ni några bra inrednings tips eller vet ni några bra hemsidor?





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0